عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 دی 1398
بازدید : 111
نویسنده : zarrin

اگر قصد سفارش کابینت دارید باید به این نکته توجه کنید که آشپزخانه قلب هر خانه ای است و بسیاری از زمان خانم های خانه دار در آشپزخانه سپری می شود. بنابراین انتخاب صحیح کابینت آشپزخانه، مهم‌ترین انتخاب برای آن محسوب می‌شود. همچنین اکثر کارهای خانه در محیط آشپزخانه انجام می گیرد. و اهمیت زیبایی و جذابیت این بخش از خانه بیش از دیگر نقاط منزل محسوب می‌شود. کابینت ها انواع مختلف و متنوعی دارند اما نکته قابل توجه این است که کدام کابینت مناسب محیط و آشپزخانه شماست؟ ما در این مقاله قصد داریم بگوییم کابینت ممبران چیست و به شما اطلاعاتی دهیم که خرید آگاهانه تری داشته باشید.

 

کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران چیست ؟

کابینت ممبران چیست ؟ ممبران در واقع اسم یک نوع روکش پلاستیکی است که روی ام دی اف خام ابزار خورده کشیده می شود. این سبک کابینت به نام های کابینت ممبران، کابینت وکیوم، کابینت پی وی سی شناخته می شود. این روکش های پلاستیکی از جنس وینیل ساخته می شوند که نوعی پلاستیک محسوب می شود. کابینت ممبران در صدها رنگ متنوع و هزاران طرح منحصر به فرد موجود است که هر کدام مناسب برای یک نوع آشپزخانه هستند. مشخصه اصلی این نوع کابینت درب های حکاکی شده زیبا در رنگ های مختلف است. کابینت ممبران در دسته بندی کابینت کلاسیک قرار دارد و مانند دیگر کابینت های این سبک از وجود ستون ها و گل های منبت کاری شده بهره می برد. تاج و زیر چراغ از دیگر خصوصیات این سبک دکوراسیون آشپزخانه است.

کابینت ممبران محبوب ترین سبک کابینت کلاسیک

کابینت ممبران چیست ؟ کابینت ممبران زیر مجموعه کابینت کلاسیک محسوب می شود. کابینت کلاسیک شامل: کابینت چوبی، کابینت روکش چوب (کابینت طرح چوب) و کابینت ممبران (وکیوم) می‌باشد. نما و ظاهر این سه سبک شباهت های بسیاری به یکدیگر دارند اما روند تولید هر کدام متفاوت است. و توسط دستگاه و ماشین آلات مختلف تولید می‌شوند. همچنین به دلیل روند تولید متفاوت، هر کدام قیمت مختص به خود را دارند. کابینت آشپزخانه ممبران، نسبت به دیگر کابینت های سبک کلاسیک از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار هستند و این یک مزیت بزرگ برای این نوع کابینت محسوب می‌شود. کابینت ممبران یا وکیوم محبوب ترین سبک کابینت کلاسیک هستند لکن قیمت پایین تری دارند و با هزینه ای کمتر نسبت به کابینت چوب و روکش چوب همان نمای لوکس را به آشپزخانه‌ می‌بخشد.

برای مطالعه ادامه مقاله کلیک کنید 



:: برچسب‌ها: کابینت ممبران چیست , کابینت مبران , کابینت کلاسیک , کابینت وکیوم , طراحی کابینت ممبران , ,
تاریخ : شنبه 21 دی 1398
بازدید : 118
نویسنده : zarrin

امروزه در شهر تهران افراد زیادی به کار در حیطه کابینت آشپزخانه مشغول هستند، حتی در اکثر خانواده ها اشخاصی وجود دارند که به این شغل مشغول هستند. اما به راستی امروزه دکوراسیون داخلی منزل یک صنعت و حرفه تخصصی محسوب می‌شود و شرکت‌های معتبر و با سابقه جایگزین کابینت سازان سنتی و قدیمی شدند تا هم سبک طرح ها نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کند هم مشتریان می‌توانند از شرایط های ویژه همچون گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوند.
کابینت کلاسیک

 

در جهت این موضوع، شرکت نوین کابین که در محل حکیمیه تهران دایر است اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی در محل کارخانه تولیدی خود کرده و انواع محصولات خود شامل (کابینت مدرن – کابینت کلاسیک – کابینت نئو کلاسیک) را در این محل گرد آوری کرده تا شما مشتریان گرامی که قصد خرید کابینت تهران را دارید با آسودگی خاطر قبل از سفارش انواع متریال ها را بررسی کنید و با حذف واسطه ها از تولید کننده مستقیم خرید کنید.

بورس کابینت در تهران

بورس کابینت در نقاط مختلف تهران وجود دارد. معروف ترین بورس کابینت در شمال تهران در سه خیابان میرزای شیرازی، سهروردی و شریعتی قرار دارد. این فروشگاه‌ها مرکز عرضه انواع تجهیزات کابینت مانند: آبچکان ظرفشویی‌‌‌‌، اکسسوری کابینت و لوازم بزرگی مانند سینک ظرفشویی هستند. همچنین بورس کابینت در غرب تهران و انواع فروشگاه‌های یراق آلات و لوازم کابینت در این محدوده را می‌توانید در خیابان‌های اشرفی اصفهانی، باغ فیض، شهر زیبا و جنت آباد بیابید. به عنوان مثال فروشگاه تهران فرم که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارد، در این منطقه است.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید



:: برچسب‌ها: خرید کابینت تهران , کابینت سازی در تهران , نمایشگاه کابینت , ,
تاریخ : شنبه 21 دی 1398
بازدید : 109
نویسنده : zarrin

ساده ترین تصویر ذهنی همه ما از نقاشی های دوران کودکی، خانه‌ای مربعی شکل است با یک دودکش در بالای آن. حتی در حال حاضر اگر قلم و کاغذی به کودکی بدهیم برای کشیدن نقاشی خانه، مطمئناً به همین شکل خانه را برایمان به تصویر می‌کشد. که این دودکش نشانه پخت و پز در آن خانه است. نشانه ای از حیات.. به طور کل وجود آشپزخانه آن خانه است. و این به این معناست که نقش آشپزخانه در هر منزلی جایگاه ویژه خودش را دارد. و اما برخلاف باور اکثر ما چیدمان آشپزخانه، اصولی دارد که در این بحث نمیگنجد. در این مطلب قصد داریم انواع جدیدترین مدل های جزیره آشپزخانه را به شما معرفی کنیم. تا راحت‌تر انتخاب کنید کدام مدل جزیره مناسب فرم آشپزخانه شماست.

دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای

امروزه ماهیت آشپزخانه به عنوان محلی برای پخت و پز به طور کامل تغییر کرده است. اکثر خانواده ها امروزه صرفاً به دنبال مکانی برای صرف غذا و دور هم جمع شدن نیستند. اعضای خانواده تمایل بیشتری پیدا کرده اند تا ساعات کمی که در منزل هستند را به دور هم باشند و به کارهای خود رسیدگی کنند. تلویزیون ببینند، رسانه های اجتماعی را دنبال کنند و یا حتی تکالیف درسی و کاری را انجام دهند. دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای این دسترسی را به اهالی منزل می‌دهد. زیرا گاهی از جزیره به عنوان میز غذاخوری استفاده می‌شود. و این خود بهانه ای است برای جمع کردن اهالی خانه به دور هم، حتی در هنگام آشپزی.

در واقع جزیره در دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای باعث ایجاد فضایی جداگانه و متفاوت در آشپزخانه می‌شود. و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه به صورت منحصر به فرد طراحی شود به گونه ای که تمایز آن از بقیه اجزای خانه آشکار شود، بهتر است از جزیره در فضای آشپزخانه استفاده نمایید. در ادامه انواع جدیدترین مدل های جزیره آشپزخانه، را متناسب با نوع آشپزخانه تان به شما معرفی می‌کنیم.

انواع مدل های آشپزخانه جزیره ای

قبل از مطالعه ادامه مطلب، به شما پیشنهاد می‌کنم ویدیو قرار داده شده در این قسمت را مشاهده بفرمایید. که از توضیحات مربوطه انواع مدل های آشپزخانه جزیره ای استفاده بهینه و همچنین لذت کافی را برده باشید. در واقع جزیره آشپزخانه پیشخوانی مستقل از دیگر پیشخوان ها و کابینت ها است که در وسط آشپزخانه قرار می‌گیرد و علاوه بر این جزیره آشپزخانه قطعه‌ای چند کاره است که به کارایی آشپزخانه می‌افزاید. و باعث می‌شود تا ظاهر آشپزخانه زیبا و کاربردی تر به نظر برسد. در فضای اغلب آشپزخانه های کوچک و بزرگ طرح جزیره آشپزخانه به چشم می‌خورد.

همچنین مطمئناً نام انواع مدل های آشپزخانه به شکل‌های بسته، اپن، U، L و … به گوشتان خورده؛ اما شاید کمتر با نام طرح‌های جزیره و شبه جزیره آشنایی داشته باشید. البته جزیره آشپزخانه مدتی است که بیشتر از قبل بین عموم جا افتاده است. زمانی که نوبت به طراحی آشپزخانه می‌رسد، اکثر مردم به یک جزیره در وسط آشپزخانه خود تمایل نشان داده و همان را برمی‌گزینند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با مدل های دیگری از این طراحی آشنا کنیم.

آشپزخانه ال شکل

دکوراسیون آشپزخانه ال شکل در اکثر آشپزخانه ها وجود دارد. چیدمان ال در زندگی های امروزی با توجه به معماری آشپزخانه ها در الویت قرار می‌گیرد. ضمن اینکه در چنین سبک چیدمان آشپزخانه، فضای کافی برای رفت و آمد و پخت و پز نیز فراهم شده است. بنابراین انتخاب دکوراسیون آشپزخانه ال شکل، باعث فراخی و دلبازی محیط می‌شود. از این رو برای طراحی داخلی آشپزخانه پیشنهاد می‌شود.

آشپزخانه ال L شکل

آشپزخانه ال L شکل

علاوه بر این، دکوراسیون L شکل، هم مناسب فضاهای بزرگ و هم کوچک است و فضای بیشتری را در آشپزخانه ایجاد می‌کند. شاید به همین خاطر است که امروزه آشپزخانه L شکل یکی از محبوب ترین طرح ها در طراحی داخلی آشپزخانه محسوب می‌شود. همچنین آشپزخانه L شکل مناسب ترین حالت برای اجرای کابینت مدرن (کابینت های گلاس، فوق برجسته و ملامینه) است.

جزیره آشپزخانه ال “L” شکل

دکوراسیون آشپزخانه ال شکل، اغلب با یک جزیره یا کانتر و یا میز غذاخوری کوچکی برای ایجاد فضای مطلوب استفاده می‌شود که سطح کاری را برای انجام فعالیت های آشپزی و پخت و پز یا میل کردن غذا ایجاد می‌کند. زیرا در این آشپزخانه با توجه به فرم ال شکل آن و همانطور که از اسمش پیدا است، محیط آشپزخانه فضایی است بین دو دیوار متقاطع که اضلاع آن بسته به فضای موجود متفاوت است. کابينت جزيره به سادگي در طراحي آشپزخانه‌هاي ال جاي مي‌گيرد و مهم نيست اضلاع آن هم‌اندازه باشد يا خیر. وجود جزیره نه‌ تنها آشپزخانه‌ای با فضای کافی و موردنیاز در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه با داشتن چند کابینت اضافی می‌تواند به شما مکان بیشتری برای جای ظروف ارائه دهد. درحالی‌ که آشپزخانه شما به نظر زیبا نمی‌رسد، طرح جزیره برای آشپزخانه‌های بزرگ و متوسط می‌تواند شگفت‌انگیز باشد.

جزیره آشپزخانه ال L شکل

جزیره آشپزخانه ال L شکل

علاوه بر این، فضای اضافی برای رفت‌وآمد به شما ارائه می‌دهد. اگر نیازمند کابینت و قفسه‌های بیشتری برای وسایل آشپزخانه خود هستید می‌توانید از کابینت و کشوهایی که در جزیره کار می‌شود استفاده نموده و کمک بگیرید.
وجود جزیره در آشپزخانه L شکل باعث می‌شود شما فضایی متفاوت برای کار در حین پخت و پز داشته باشید و بتوانید همزمان با اعضای خانواده نیز در تعامل باشید.

همچنین طرح جزیره آشپزخانه L شکل همانطور که در تصویر می‌بینید و با توجه به این موضوع که در آشپزخانه ال شکل تنها دو دیوار آن از کابینت تشکیل شده است بسیار مناسب است. زیرا که این شکل از جزیره آشپزخانه، امکان انجام فعالیت‌های زیادی را به شما می‌دهد. می‌توانید از یک طرف آن برای آشپزی و از طرف دیگرش به عنوان میز غذاخوری یا سینک ظرف شویی یا هر چیز دیگری استفاده نمایید.

آشپزخانه یو “U” شکل

در واقع پلان آشپزخانه یو “U” شکل برای فضایی مناسب است که در آن می‌توانید از سه دیوار برای جایگذاری کابینت به میزان بسیاری استفاده کنید. به همین دلیل این طرح در آشپزخانه های بزرگ بهتر عمل می‌کند اما می‌توان در آشپزخانه هایی با ابعاد کوچک و یا متوسط نیز از این مدل استفاده نمود. فقط کافیست سه دیوار در آشپزخانه را بتوانید به طراحی اختصاص دهید. آشپزخانه U شکل مناسب ترین حالت برای اجرای کابینت کلاسیک (کابینت چوبی، کابینت ممبران و روکش چوب) است.

آشپزخانه یو U شکل

آشپزخانه یو شکل

لازم به ذکر است برای رعایت استانداردهای لازم و جلوگیری از اتلاف فضا یا عدم راحتی در انجام فعالیت در آشپزخانه حداقل عرض مناسب برای فضای میانی آشپزخانه U شکل ۱/۸ متر باشد. همچنین بد نیست بدانید با داشتن چنین آشپزخانه ای مشکل کمبود جای شما به خوبی رفع شده. و فضاهای دنج به خوبی می‌تواند فضایی به عنوان انبار و یا اکسسوری کابینت ریلی را فراهم آورد.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: جزیره آشپزخانه , آشپزخانه جزیره ای , انواع جزیره آشپزخانه , عکس جزیره آشپزخانه , ,

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین های کابینت و دکوراسیون و آدرس bestcabin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 191
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 8817
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com