عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 14 خرداد 1399
بازدید : 197
نویسنده : zarrin

کابینت طرح چوب چیست؟ معرفی معایب و مزایای کابینت طرح چوب

کابینت جزو وسایل ضروری هر خانه ای محسوب می شود و همین امر باعث شده تا کابینت به قلب تپنده خانه معروف باشد. همانطور که می‌دانید متریال اصلی انواع کابینت آشپزخانه ورق های ام دی اف است. کابینت ام دی اف در سبک و مدل های متنوعی طراحی و تولید می شود. ما در این مقاله قصد داریم کابینت طرح چوب را مورد بررسی قرار دهیم و شما را با معایب و مزایای کابینت طرح چوب آشنا کنیم. در ابتدا می‌خواهم به شما بگویم اصلا کابینت طرح چوب چیست؟ چرا این مدل کابینت از محبوبیت بسیاری برخوردار است. از شما دعوت می کنم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید :

کابینت طرح چوب چیست؟

همانطور که بالا اشاره کردیم ورق ام دی اف متریال اصلی انواع کابینت های امروزی است، کابینت طرح چوب هم از این قاعده مستثنا نیست. مغز درونی کابینت طرح چوب، ام دی اف است. حال می‌خواهم مراحل ساخت کابینت طرح چوب را با شما عزیزان در میان بگذارم و به شما بگوییم طی چه فرایندی ورق خام ام دی اف تبدیل به کابینت زیبا و لوکسی همچون طرح چوب می گردد. در این مدل کابینت کلاسیک از ورق های شانزده الی بیست و پنج میلیمتری استفاده می‌شود. مغز اصلی این نوع کابینت از جنس ام دی اف است و تنها یک لایه یک میلیمتری روکش طرح چوب در دو طرف درب ها پرس شده، این ورق های روکش شده سایز شده و توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می‌شود و به شکل مورد نظر در می آید. کابینت طرح چوب بعد از این مراحل به قسمت رنگ کاری منتقل می شود تا به رنگ مورد نظر درآیند.

کابینت طرح چوب زیر مجموعه سبک کلاسیک با همان نقش و نگارهای جذاب است، مشخصه اصلی این سبک دکوراسیون آشپزخانه وجود حکاکی روی درب ها در کنار گره های طبیعی و رنگ شده چوب های مختلف است. وجود ستون سرستون های منبت و معرق کاری شده به زیبایی کابینت طرح چوب افزوده همچنین وجود گل و الماسه در کنار تاج و زیر چراغ زیبایی این سبک را بیش از پیش می کند. این ستون و گل ها می توانند هم رنگ کابینت آشپزخانه باشند و می توان در آنها از رنگ دوم نیز استفاده کرد. کابینت طرح چوب سبک و مدل جدید از کابینت آشپزخانه است. این مدل کابینت به اسم کابینت روکش چوب هم شناخته می شود.

طراحی کابینت طرح چوب (طراحی رایگان شرکت نوین کابین به چه شکل انجام می شود؟)

طراحی کابینت در شرکت نوین کابین کاملا رایگان انجام میشه و حتی اگر کار مشتری منجر به قرارداد نشه هیچ هزینه ای بابت طراحی کابینت دریافت نمی شود همچنین می توانید از مشاوره با کارشناسان اهل فن نوین کابین به شکل رایگان استفاده کنید. در کنار این مزایا شرکت گارانتی یک ساله محصولات و خدمات پس از فروش برای منشتریان خود در نظر گرفته، همچنین شرکت و کارخانه تولید نوین کابین جهت رفاه حال مشتریانش اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی کابینت با بیش از ده مدل کابینت کلاسیک، مدرن، و نئو کلاسیک کرده است و شما عزیزان می‌توانید از این مزایا استفاده کنید.

طراحی کابینت طرح چوب

طراحی کابینت طرح چوب

به دلیل ترافیک کاری و تقاضای بسیار بالای شما مشتریان گرامی، طراحی رایگان کابینت آشپزخانه در شهرهای مختلف کشور به مدت هفت الی ده روز کاری زمان می برد و در صورت سفارش مشتری در بازه زمانی بیست الی چهل روزه سفارش مشتری نصب شده و تحویل داده می شود. طراحی کابینت در شرکت نوین کابین با نرم افزار 3dmax انجام می شود و از نظر کیفیت و وضوح بسیار واقعی و با اندازه‌های دقیق انجام می شود و عیناٌ همان کار در محیط آشپزخانه اجرا می شود. حتی شما عزیزان می توانید رنگ کابینت خود را قبل سفارش به راحتی مشاهده کنید.

 

جهت آشنایی بیشتر با این سبک کابینت کلیک کنید 



:: برچسب‌ها: کابینت طرح چوب , کابینت کلاسیک طرح چوب , کابینت روکش چوب , کابینت آشپزخانه طرح چوب , ,
تاریخ : چهار شنبه 14 خرداد 1399
بازدید : 171
نویسنده : zarrin

امروزه افراد اهمیت بیشتری به دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه می‌دهند و همین امر باعث شده تا سبک ها و مدل های دکوراسیون و کابینت همیشه در حال به روز شدن باشند. کابینت کلاسیک چوبی یکی از خاص ترین و لاکچری ترین دکورهای موجود در بازار است که طی سالیان طولانی محبوبیت خود را حفظ کرده. ما در این مقاله قصد داریم کابینت کلاسیک چوبی را به شما معرفی کنیم تا با یکی از لوکس ترین دکورهای موجود در دنیا آشنا شوید.

کابینت چوبی چیست؟

همانطور که از اسم این محصول مشخص است این مدل کابینت زیر مجموعه سبک کلاسیک است، البته کابینت چوب گران قیمت ترین مدل کابینت کلاسیک است. علت قیمت بالای این مدل کابینت آشپزخانه متریالی است که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از چوب طبیعی درختان مختلف در این سبک کابینت علت قیمت بالای آن است.

درختان (راش، گردو، گیلاس و…) متریال اولیه این مدل کابینت آشپزخانه است. کابینت کلاسیک چوبی به نام کابینت تمام چوب یا کابینت چوبی نیز شناخته می‌شود. این مدل کابینت لوکس ترین، مجلل ترین نوع کابینت جهت محافل و مجالسی خاص است. البته کابینت چوبی در ویلاهای شمال کشور و مناطقی از شمال تهران به وفوور دیده می شود.

نحوه تولید کابینت کلاسیک چوبی

همان طور که از اسم این محصول مشخص است متریال به کار رفته در آن چوب طبیعی درختان است. البته معمولاً جنس بدنه این مدل کابینت ام دی اف سفید است و فقط برای جنس درب ها از ورق های چوب طبیعی استفاده می‌دهد. حالا می‌خواهیم کمی شفاف تر از نحوه تولید درب کابینت چوبی را برای شما بگوییم. ورق های چوب طبیعی درختان در ضخامت دو الی سه سانتی متر تولید می‌شود. بعد از سایز شدن درب ها توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می‌شوند و نقوش و حکاکی های کار کلاسیک به آن اضافه می‌شود. این حکاکی ها متنوع هستند و مشخصه اصلی این سبک کابینت همین ابزار و حکاکی ها است. بعد از مرحله سی ان سی درب ها در محیط ایزوله به رنگ انتخابی مشتری در می آید.

نحوه تولید کابینت کلاسیک چوبی

نحوه تولید کابینت کلاسیک چوبی

در کنار این درب های نقش و نگار دار رنگ شده، ستون ها و گل هایی منبت و معرق کاری شده از جنس چوب وجود دارد. این ستون و گل ها که در عکس بالا به وضوح دیده می شود در کنار کابینت ها، یخچال و کمدها قرار می گیرد که زیبایی بیشتری به محیط و دکور آشپزخانه شما می‌دهد. همچنین همان طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید این سبک کابینت شامل تاج در قسمنت بالای کابینت های دیواری و کمد و زیر چراغ در قسمت کف کابینت های دیواری قرار گرفته گویی که کابینت ها در یک قاب قرار گرفته اند. قرار گرفتن این اجزا کوچک در کنار هم کابینت کلاسیک چوبی را تشکیل می‌دهد که در ادامه به جزئیات بیشتری از این سبک کابینت آشپزخانه در اختیار شما قرار می دهیم.

همچنین می‌تونین با انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک بیشتر آشنا شوید!

اهمیت طراحی سه بعدی کابینت

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه اصولا قبل از سفارش کابینت انجام می شود و خریداران به دنبال یک طراح کابینت آشپزخانه می‌گردند. و چون نمی‌دانند به کجا مراجعه کنند، به سراغ کابینت سازان رفته و یا از فضای مجازی و اینترنت طرح مورد نظر خود را یافته و از روی آن کپی می‌زنند. اما کابینت سازان کمی حرفه ای تر عمل کرده و از طریق افرادی که کمی با طراحی کابینت آشپزخانه آشنایی دارند اقدام به کپی طرح های آماده می‌کنند. اما به راستی اگر به دنبال مکانی برای طراحی کابینت آشپزخانه باشیم باید به کجا مراجعه کنیم؟

طراحی کابینت آشپزخانه چوبی

بزرگترین مزیت طراحی سه بعدی این است که شما می‌توانید قبل از سفارش کابینت، طراحی و سبک کابینت موردپسند خود را در محیط آشپزخانه خودتان ببینید. این امر کمک شایانی به انتخاب طرح و مدل مورد نظر می‌کند. این طراحی ها با اندازه های دقیق محاسبه می‌شود و بسیار طبیعی و واقعی می‌باشد. شرکت نوین کابین با بهره گیری از استادکاران و طراحان حرفه ای در زمینه کابینت کلاسیک، آمادگی دارد مشاوره و طراحی سه بعدی رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز بگذارد. در نهایت شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش کابینت آشپزخانه چوبی خود از مجموعه نوین کابین، که با ظرافت و دقت نظر بالای طراحانی که دارد، نمونه کار کابینت و دکوراسیون در طرح های پیشنهادی خود را با خیال آسوده به ما بسپارید و از کیفیت و دوام کابینت خود اطمینان حاصل نمایید.

طراحی کابینت آشپزخانه چوبی

جهت مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید



:: برچسب‌ها: کابینت چوبی , کابینت چوب راش , کابینت گیلاس , کابینت لوکس چوبی , قیمت کابینت چوبی , ,

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین های کابینت و دکوراسیون و آدرس bestcabin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 209
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 8835
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com