عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 14 شهريور 1398
بازدید : 463
نویسنده : zarrin

طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه عامل بسیار مهمی برای جذب مشتریان است. در واقع دکوراسیون فروشگاهی باید تلفیقی از هنر معماری و روان شناسی باشد. توجه به نورپردازی، رنگ های به کار رفته شده، ویترین جذاب حتی پخش موسیقی که مشتریان با آن ارتباط بگیرند. مهم است.

 در طراحی مغازه باید به نوع، تعداد، ابعاد محصولات و متراژ مغازه، همین طور نوع کسب وکار، محل قرار گرفتن مغازه از نظر جغرافیایی توجه داشت. اگر فضا محدود و کوچک باشد باید بتوان از تمام فضاها نهایت استفاده را برد. و فضا طوری طراحی شود که مورد پسند تمام مخاطبین قرار گیرد.

طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه شامل دو قسمت مهم می باشد: دکوراسیون داخلی مغازه و دکوراسیون ویترین مغازه.

نکته ی اول که توجه مشتریان را بیشتر به خود جلب میکند و مهم است و لازم است به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. طراحی و ساخت دکور جذاب می باشد. که در آن راحتی مشتریان و نیازهایشان را در نظر بگیریم.

مراحل طراحی مغازه شامل ایده پردازی، طراحی دکور، ساخت و اجرا می باشد. در مرحله ایده پردازی، تمامی نیازهای فروشندگان و مشتریان. چه از بیرون و چه مشتریان داخل فروشگاه در نظر گرفته خواهد شد. سپس در مرحله طراحی، این ایده ها توسط نرم افزار های سه بعدی شبیه سازی شده. و بعد از اینکه اصلاحات مورد نظر انجام شد. مراحل ساخت و اجرای دکور مغازه آغاز می شود. از آنجایی که مغازه محلی برای کسب درآمد است و نمی توان آن را برای مدت طولانی بسته نگاه داشت. با توجه به این موضوع اجرای دکور باید در کمترین زمان اجرا شود. به همین دلیل تمامی مراحل تولید در کارگاه صورت می گیرد. و پس از مرحله تولید، مرحله نصب و اجرا آغاز می شود.

در این مقاله سعی داریم که به بررسی نکات مورد توجه در انواع دکوراسیون فروشگاهی بپردازیم. که بتوانید با مطالعه ی آن علاوه بر ایده گرفتن از مطالب ارائه شده، این امکان را داشته باشید. که توسط تیم نوین کابین از بهترین طراحان و استادکاران با مهارت و با سابقه که برای اجرای دکور شما آماده خدمات رسانی هستند مشاوره رایگان بگیرید. همچنین شما می‌توانید بر أساس متریال انتخابی با توجه به سلیقه تان برای بررسی قیمت با تیم نوین کابین تماس حاصل بفرمایید. ناگفته نماند که تمامی محصولات نوین کابین دارای ۳ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش هستند.

دکوراسیون کافی شاپدکوراسیون کافی شاپ

طراحی و اجرای دکوراسیون کافی شاپ

کافی شاپ ها و سفره خانه ها فضایی هستند که می‌توان. برای ملاقات های دوستانه یا قرارهای مهم کاری در آن حضور پیدا کرد. و آنجا را انتخاب نمود. اما علاوه بر کیفیت منویی که در اختیار مشتری باید قرا بگیرد. که موضوع مورد بحث ما در این مقاله نیست. نکته ی مهم، توجه به طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه و در این بخش، کافی شاپ است. که بتوانید با نکاتی که گفته میشود. فضای جذابی را برای مشتریان ایجاد کنید که آنجا را به عنوان یک فضای دنج تنها انتخابش بداند.

در واقع فضای کافی شاپ هر چقدر یونیک و مدرن تر باشد. تجربه ی تکرار نشدنی تر و خاصی را برای مشتری ایجاد میکند. هرقدر نوع طراحی دکوراسیون خلاقانه تر و نوستالژیک تر و هنری باشد. روی برندینگ شدن کار شما تاثیر بیشتری می گذارد. حواستان باشد که می توانید گوشه های دنج کافه یا قسمت پشت پنجره را با طراحی ویژه. و خلاقانه تری در کنار استفاده از تیم حرفه ای  طراحی کنید. به کار بردن صندلی و مبلمان هایی که مشتریان بدون آنکه خسته شوند بتوانند زمان زیادی را در کافه بگذرانند. میتواند نکته ی حائز اهمیتی باشد. که در این زمینه می توانید از طراحان نوین کابین کمک بگیرید.

دکوراسیون کافی شاپ و سفره خانه

نور پردازی در دکور کافی شاپ نباید طوری باشد. که تمام فضا را روشن کند. چرا که باید احساس آرامش، حفظ امنیت و حریم شخصی را برای افراد به ارمغان بیاورد. به همین دلیل کافی است. که با استفاده از چراغ های آویزی که با کمی خلاقیت هم عجین شده باشد. روی هر میز استفاده کنید. توجه به سلیقه ی مخاطبین در هر مورد، می تواند به شما کمک کند. به عنوان مثال ایجاد فضایی برای کتابخانه میتواند برای افراد کتاب خوان جذاب باشد. و باعث شود زمان بیشتری را در آنجا سپری کنند.

طراحی و اجرای دکوراسیون فست فود و رستوران

دکوراسیون فست فوددکوراسیون فست فود

این روزها مردم با توجه به کار و مشغله های فراوان شاید زمان زیادی برای پخت و آماده کردن. غذا در منزل و مهمانی ها نداشته باشند. فست فودها و رستوران ها میزبان مناسبی برای جشن‌ها و مهمانی های شما هستند. به همان میزان هم تعداد این مغازه ها زیاد است و سطح رقابتی را بالا می برد. پس برای جذب و جلب توجه مشتریان باید علاوه بر کیفیت و پخت غذا. تمرکز زیادی روی طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه هر دو بخش داخلی و بیرونی داشته باشیم.

 اما رعایت چه نکاتی ضروری و مهم است؟
اگر فضای بزرگی را در اختیار دارید بهتر است. از مبلمان و میز و صندلی های زیبا و راحت برای آرامش بیشتر مشتریان استفاده کنید. که البته توجه به نور پردازی و رنگ دکور هم مهم می باشد. اما اگر فضای کوچکی در اختیار دارید طراحی باید به گونه ای باشد که جذاب و گیرا شود. رنگ دیوار ها نورپردازی ها و وسایل موجود در دکوراسیون اهمیت دارد. و بهتر است از رنگ های روشن برای مغازه استفاده کنید تا فضا را بزرگتر نشان دهد. و همینطور رنگ های شاد و هیجان انگیز مثل نارنجی اشتها آور است. در کنار مجموعه ی نوین کابین می توانید با خیال راحت به افزایش درآمدتان فکر کنید. قابل ذکر است کارشناسان نوین کابین می‌توانند در این خصوص باتوجه به رزومه کاری بالایشان به خوبی به شما مشاوره بدهند.

طراحی و اجرای دکوراسیون بوتیک

دکوراسیون پوشاکدکوراسیون بوتیک

مهم ترین عنصر در جذب افراد و مشتری یابی توجه به دیزاین و دکور مغازه است. که می تواند توجه رهگذران را به خود جلب کند و کاری کند که آنها وارد مغازه ی شما شوند. بعد از آن باید توجه کنید که لباس ها طوری چیده شده باشند. که زمانی که مشتریان وارد می شوند بتوانند به راحتی نمونه کارهای شما را ببینند و انتخاب کنند. مرحله ی بعدی توجه به نورپردازی می باشد. که نکته ی حائز اهمیت و مهمی است. حتی می تواند توجه مشتریان را به سمتی ببرد که شما از قبل انتخاب کرده اید.

اگر مغازه شما پوشاک زنانه است توجه کنید که دکور داخلی و ویترین شما باید مطابق با سلیقه ی بانوان باشد. استفاده از رنگ های شاد و هیجان انگیز و نور پردازی زیبا که بتوانید مشتریان احتمالی را وارد مغازه کنید.

دکوراسیون پوشاک مردانهدکوراسیون پوشاک مردانه

دکور بوتیک مردانه اصولا با چیدمان تعریف می شود. و ویترین مغازه رابط بین دکور داخلی و مشتریان است . از آنجایی که چشم بیشتر ارتفاع را می بیند. بهتر است لباس ها را در قفسه ی بوتیک روی هم بچینید یا بالا تر از سطح زمین قرار دهید. و از اتاق پرو برای انتخاب راحت‌تر مشتری استفاده کنید.

طراحی و اجرای دکوراسیون قنادی

دکوراسیون قنادیدکوراسیون قنادی

این روزها با توجه به زیاد شدن علاقه ی مردم به شیرینی و شکلات و بالا رفتن کیفیت مواد اولیه. در کنار افزایش تنوع در انواع شیرینی باید توجه ویژه ای به طراحی داخلی و بیرونی شیرینی فروشی داشت. چرا که میزان جذب مشتری را چند برابر می کند.  به همان اندازه که به ویترین اهمیت داده شده. نوبت به انتخاب درست ویترین، استند، و قفسه ها،ظروف و دکوری های قنادی می باشد. و همینطور توجه به تجهیزات به کار رفته اعم از یخچال، فریزر، کانتر و… . روی انتخاب مشتریان تاثیر به سزایی می گذارد. برای داشتن دکوری جذاب توجه به رنگ هایی که در دکور استفاده میشود اهمیت زیادی دارد. رنگ ها معرف اصلی می باشند و هیچ محدودیتی در انتخاب رنگها ندارید. طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه قنادی می‌تواند کمک شایانی به فروش بیشتر شما داشته باشد. تیم طراحی نوین کابین در این راستا می‌تواند توسط کارشناسان حرفه ای خود و ایده هایی که در این خصوص دارد مشاور خوبی برای طراحی قنادی شما باشد.

 
 
 
آشنایی با کابینت روکش چوب
 
طراحی و اجرای دکوراسیون لوازم آرایشی و بهداشتی

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشیطراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی

در دکوراسیون داخلی فروشگاه های آرایشی و بهداشتی با توجه به اینکه بیشتر مراجعه کنندگان آن خانم هستند. احتیاج به نکات قابل بیانی دارد که در ادامه با هم بررسی می کنیم. مخاطب این مغازه ها دختران و حتی پسران جوان هستند برای همین میتوانید از وسایل و دکورهای مدرن استفاده کنید. فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی از آن دسته شغل هایی می باشد. که باید لوازم آن به خوبی نمایش داده شود. می توانید از درب های شیشه ای بزرگ به جای ویترین و از جزیره به عنوان استند برای قرار دادن. محصولاتی که ارزش بیشتری دارند، استفاده کنید.

دکوراسیون لوازم ارایشی بهداشتی باید نور کافی آیینه های جذاب و با کیفیت، صندلی های راحت. برای مشتریان و همراهان داشته باشد. بهتر است با استفاده از استند، فضایی را برای تست کردن لوازم ایجاد کنید. محیط مغازه باید بسیار بهداشتی و تمیز باشد. میتوانید لوازم را درون باکس ها و قفسه های تعبیه شده. با توجه به اولویت برند، رنگ، کیفیت، جنس و غیره قرار دهید. و مثل همیشه توجه به نور پردازی مغازه بسیار مهم است. میتوانید از یک نور پس زمینه و یک نور مشخص در طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه استفاده کنید.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم خانگی

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگیطراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی

دکوراسیون لوازم خانگی اگر خوب چیده شود باعث افزایش فروش و سوددهی مغازه می شود. در این فروشگاه ها به دلیل اینکه اجناس و محصولات دارای حجم نسبتا بزرگی می باشند. باید در چیدمان محیط به نکاتی توجه داشت. و محیط مغازه بهتر است از یک متراژ مشخص مثلا  تاسی متر کوچک تر نباشد. و بهتر است چیدمان دکور مغازه را بر اساس ارتفاع اجناس مورد نظر قرار دهید. و از نظر بصری طوری قرار گرفته باشد که مشتری در نگاه اول بتواند تمام اجناس را ببیند. اگر از ویترین استفاده می کنید شیک ترین وسایل را با طراحی زیبا در ویترین قرار دهید. و در غیر اینصورت حتما از درب های بزرگ شیشه ای که فضای مغازه کاملا دیده شود استفاده کنید. قابل ذکر است کارشناسان نوین کابین می‌توانند در این خصوص باتوجه به رزومه کاری بالایشان به خوبی به شما مشاوره بدهند.

در دکوراسیون داخلی مغازه توجه به رنگ بندی و طراحی دیوارها، سقف و کف،. نکته ی حائز اهمیت بعدی می باشد. که از نگاه مشتری دور نمی ماند. حتی می‌توان با در نظر گرفتن مشکلاتی که ممکن است در طراحی ایجاد شود. از آشپزخانه‌های مصنوعی نیز در دکور استفاده کنید. نکته ی بعدی توجه به نورپردازی دکوراسیون داخلی مغازه ی لوازم خانگی، می باشد. که می توانید از نورهای مرکزی و خطی در سقف استفاده کنید. بهتر است از نورهای سفید مهتابی در نور مرکزی استفاده شود که چشم اذیت نشود.

طراحی و اجرای دکوراسیون موادغذایی

دکوراسیون موادغذاییدکوراسیون موادغذایی

طراحی دکوراسیون شیک و زیبا برای فروشگاهتان، می تواند حال خوبی را برای ورود مشتری به مغازه شما بدهد. و تاثیر به سزایی در جذب مشتری خواهد داشت. نظم و ترتیب در فروشگاه توسط قفسه هایی با اندازه ایده آل برقرار می شود. کالاها باید طوری در قفسه چیده شده باشد که مشتری بتواند به راحتی محصولات خود را انتخاب کند.

بهتر است محصولات مشابه کنار هم، همراه نام و قیمت مشخص، در یک قفسه چیده شده باشد. تا مشتری به راحتی به کالاهای مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. علاوه بر این میتوانید کالاهای پر فروش که مصرف روزانه افراد است. را در قفسه های تعبیه شده در انتهای سالن قرار دهید. که مشتری حین عبور بتواند کالاهای دیگر را نیز ببیند. جالب است بدانید اکثر مشتری ها حین ورود به مغازه به سمت راست خود نگاه می کنند. پس بهتر است محصولات پر فروش را در قفسه های سمت راست قرار دهید. محصولات گران تر را هم تراز با چشم مشتری قرار هید تا به راحتی دیده شود. در خرده فروشی این زاویه ی دید، به ناحیه طلائی معروف است. قابل ذکر است کارشناسان نوین کابین می‌توانند در این خصوص باتوجه به رزومه کاری بالایشان به خوبی به شما مشاوره بدهند.

طراحی و اجرای دکوراسیون موبایل

دکوراسیون موبایلدکوراسیون موبایل

فروشگاه موبایل فروشی باید طوری طراحی شود که مشتری بتواند در فضای ایده آلی خرید کند. با توجه به اینکه دنیای امروز روی فضای دیجیتال میچرخد. و هر نفر حتما از یک وسیله ی الکترونیکی مخصوصا موبایل استفاده می کند. پس حتما روزانه مشتریان زیادی برای خرید و تعمیر گوشی وارد مغازه می شوند. پس دکوراسیون این مغازه نکته ی مهمی می باشد که باعث می شود مشتریان جذب مغازه ی شما شوند. نکته ی حائز اهمیت در این نوع دکوراسیون نور پردازی مناسب است. که میتوانید از نورهای مخفی در ویترین  و سقف متناسب با رنگ بندی دکور مغازه یا رنگ های عامه پسند و روشن بهره ببرید.

با توجه به مساحت مغازه میتوانید برای نمایش وسایل و ابزار های جانبی از استند روی دیوارها استفاده کنید. نظم و ترتیب را به کمک قفسه بندی مناسب برای فروشگاهتان به ارمغان بیاورید. طوری که مشتری به راحتی بتواند تمام اجناس را بررسی کند. در صورت امکان می توانید فضای مناسبی را برای استراحت و نشستن افراد در مغازه تعبیه کنید. قابل ذکر است کارشناسان نوین کابین می‌توانند در این خصوص باتوجه به رزومه کاری بالایشان به خوبی به شما مشاوره بدهند.

طراحی و اجرای دکوراسیون شال و روسری

دکوراسیون شال و روسریدکوراسیون شال و روسری

شال و روسری علاوه بر اینکه استفاده ی شخصی دارد. با توجه به تنوع رنگ و طرح های مختلف به عنوان هدیه و کادو نیز مناسب است. که این موضوع باعث می شود این مغازه ها طرفدارهای زیادی داشته باشند. پس اگر دکور و ویترین مغازه طوری طراحی شده باشد که تنوع اجناس دیده شود . حتی مشتری های گذری نیز می توانند شال و روسری مورد نظرشان که با لباسشان ست می شود. را به راحتی پیدا کنند. فقط باید توجه داشت که ویترین نه باید آنقدر شلوغ باشد. که باعث بی نظمی شود و نه باید آنقدر خلوت باشد که مشتری احساس کند مغازه خالی است. علاوه بر این می توانید از رگال و قفسه بندی برای قرار دادن روسری و شال ها استفاده کنید. و بهتر است روسری هایی که مثلا همه از جنس ساتن هستند در یک قفسه کنار هم چیده شده باشند.

 
 
 
چه کابینتی مناسب آشپزخانه شماست؟
 

نکته ی مهم و قابل توجه بعدی رنگ دکور است. چون رنگ می تواند حتی در زمان کم با مشتری ارتباط برقرار کند. به همان اندازه توجه به نور پردازی مناسب میتواند نکته ی مهمی باشد. که دیزاین و طراحی شما را در دید بصری بیشتر نمایان کند. قابل ذکر است کارشناسان نوین کابین می‌توانند در این خصوص باتوجه به رزومه کاری بالایشان به خوبی به شما مشاوره بدهند.

طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه

دکوراسیون داروخانه

داروخانه مکانی است که افراد روزانه برای امور مربوط به سلامتی و زیبایی به آنجا مراجعه می کنند. از آنجایی که داروخانه فضایی مربوط به سلامتی می باشد توجه به نکات بهداشتی حائز اهمیت است. دارگ استور مکانی است. که علاوه بر دارو تنوعی از لوازم آرایشی و بهداشتی نیز دارد اما در داروخانه فقط دارو وجود دارد.

 

موردی که در دکوراسیون داروخانه بیشتر از همه باید به آن توجه کرد. رنگ بندی دکور و قفسه ها می باشد. که در این راستا بهترین رنگ انتخابی سفید می باشد زیرا نشانه ی آرامش و سکوت است. و به مشتری پاکیزگی و نظم را القا می کند. البته می‌توان در کنار این رنگ به عنوان رنگ پایه از رنگ های شاد و جذاب در قسمت های مختلف استفاده نمود.

نکته ی بعدی توجه به قفسه بندی های دکور می باشد. تا بتوان بر طبق اولویت در سریع ترین زمان نیاز مشتریان را برطرف کرد.

طراحی و اجرای دکوراسیون عطاری

 

دکوراسیون عطاریدکوراسیون عطاری

توجه به دکوراسیون مغازه ی عطاری از آن جهت اهمیت بالایی دارد که می تواند مشتریان زیادی را جذب کند. و با رعایت نکاتی که در ادامه بیان میکنیم. باعث می شود مشتری شما حین حضور در فروشگاه محصولات بیشتری را از شما تقاضا کند.

بهتر است در دکور این مغازه از رنگ های خنثی استفاده کنید. زیرا بیشتر گیاهان دارویی اغلب خودشان دارای رنگ های متنوعی هستند. و استفاده از طرح های شلوغ و رنگی باعث سر درگمی مشتریان می شود. علاوه بر این رعایت این نکته باعث می شود  آرامش را در آنجا حکم فرما کنید.

در مورد نورپردازی بهتر است از نورهای طبیعی و به اندازه ی کافی استفاده شود. چون ممکن است حس منفی استفاده از نورهای رنگی باعث شود مشتری احساس کند. نمی تواند رنگ درست را تشخیص دهد. به این نکته نیز توجه کنید که وقتی مشتری وارد مغازه شما میشود. با تنوعی از محصولات روبه رو می شود که ممکن است روی همه ی آن ها اطلاعاتی نداشته باشد. پس بهتر است کار را برای آن ها راحت کنید. و یک تابلوی زیبا برای نوشتن اطلاعات هر  محصول تعبیه کنید. در ادامه قابل ذکر است کارشناسان نوین کابین می‌توانند در خصوص طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه باتوجه به رزومه کاری بالایشان به خوبی به شما مشاوره بدهند.

طراحی و اجرای دکوراسیون آرایشگاه

دکور آرایشگاهدکور آرایشگاه

شاید جالب باشد بدانید که موفقیت یک آرایشگاه به همان میزان که به هنر دست آرایشگر مربوط می شود. به طراحی دیزاین و دکور شما وابسته است. در آرایشگاه مردانه و یا زنانه، با توجه به اینکه فضایی مرتبط با زیبایی و خلاقیت دارد حتما، مهم است که از وسایل لوکس و مدرن و منطبق با فضای دکوراسیون استفاده گردد. نکته بعدی توجه به رنگ بندی در دکوراسیون می باشد. بهترین رنگها، رنگ های روشن و تلفیقی است مثلا ترکیب دو رنگ سفید و صورتی یا سفید و بنفش. اما چرا این دیزاین جذاب می شود؟ به این دلیل که رنگ های روشن فضا را بزرگتر نشان می دهد و علاوه بر آن جز رنگ های پر نفوذ می باشد. که با توجه به این که مشتری ممکن است زمان زیادی را در آنجا بگذراند میتواند فضای گیرایی را ایجاد کند.

نورپردازی در آرایشگاه های مردانه و زنانه یکی از مهم ترین نکات می باشد. زیرا رضایت مشتری وقتی حاصل می شود. که بعد از اتمام آرایش بتواند چهره ی خود را زیبا و واضح ببیند. بهترین نور، ترکیب رنگ زرد و سفید است. که در بالای آینه یا روی سقف می توانید قرار دهید. بعد از چیدمان وسایل توسط پارتیششن بندی بخش های مختلف برای اصلاح،شینیون، میکاپ،پدیکور و… . و نور پردازی نوبت به تزئینات دیوار می رسد که میتوانید از باکس های دکوری و فانتزی روی دیوار و چسباندن تصاویر مرتبط با آرایشگاه بهره ببرید. تا بتوانید محیطی جذاب را برای مشتریان ایجاد کنید. قابل ذکر است کارشناسان نوین کابین می‌توانند در این خصوص باتوجه به رزومه کاری بالایشان به خوبی به شما مشاوره بدهند.

طراحی و اجرای دکوراسیون بانک

دکوراسیون بانکدکوراسیون بانک

طراحی داخلی بانک می تواند نشان دهنده ی توانمند بودن و اهمیت شعبه باشد. از آنجا که بانک‌ها مکانی شلوغ و پر رفت و آمد هستند. توجه به دکور داخلی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی می تواند طوری طراحی شود که نسبت به سایر بانک ها جذابیت بیشتری داشته باشد. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید. و دکور بانک را مناسب با لوگوی بانک، رنگ سازمانی و خدماتی که ارائه می دهید طراحی کنید. می توانید ارباب رجوع بیشتری را با خود همراه کنید.

از آنجا که مشتری در زمان ورود به بانک، طراحی را زیر نظر دارد. بهتر است لوگوی شما در مکانی باشد. که زیبایی و جذابیت آن به وضوح دیده شود. میز و صندلی ها از جمله وسایل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی بانک می باشد. و توجه به راحتی صندلی های اداری مسئله ی مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اجرای دکوراسیون بانکطراحی و اجرای دکوراسیون بانک

پیشنهاد ما به شما این است که اگر از رنگ های روشن استفاده کرده اید. میز و صندلی را هم از بین رنگ های روشن انتخاب کنید. بهتر است تلویزیونی را در مکانی که مشتریان بیشتر حضور دارند. قرار دهید تا در زمان انتظار بتوانند تیزرهای تبلیغاتی را ببینند.

نورپردازی در بانک نکته ی مهمی است. که میتوانید با توجه به این موضوع که معمولا فضای بانک ها طوری طراحی می شوند. که پنجره های بزرگ دارند از نور طبیعی استفاده کنید. و در صورت لزوم از نورهای مصنوعی که میتوانید در سقف های کاذب نصب کنید بهره ببرید.

دکوراسیون نمایشگاهی نوین کابین

دکوراسیون نمایشگاه نوین کابین

نوین کابین با تکیه بر دانش مهندسین، ماشین آلات مدرن و پیشرفته، طراحان و استادکاران با تجربه و زبده و کارگران زحمت کش و پر تلاش خود آماده رساندن خدمات در زمینه ی طراحی، ساخت و اجرای دکور و کابینت سازی برای منزل، مغازه، فروشگاه، امور صنعتی و… می باشد. نوین کابین توانست در مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را در میان مردم شریف ایران پیدا کند. و به یکی از خوش نام ترین و موفق ترین گروه های تولیدی دکوراسیون داخلی اعم از کابینت آشپزخانه، دکوراسیون تجاری اعم از دکوراسیون فروشگاهی. و دکوراسیون نمایشگاهی تبدیل شود. مجموعه نوین کابین در تاریخ ۲۰۱۷/۱۲/۲۲ مفتخر به دریافت گارانتی پشتیبان موسسه QS کشور سوییس برای تضمین کیفیت ساختاری کلیه محصولات تولیدی خود گردید.

 این مجموعه امکان خرید و سفارش مستقیم از کارخانه را برای عموم فراهم کرده است. و با دایر کردن نمایشگاه دائمی در محل کارخانه واقع در منطقه اتحاد تهران شرایط ویژه ای برای مشتریان خود فراهم نموده است. شما می توانید به راحتی از این مجموعه و نمایشگاه دیدن کنید. و سفارش ساخت انواع کابینت و دکوراسیون چوبی خود را با بهترین قیمت به ما بسپارید.

 


:: برچسب‌ها: طراحی و اجرای دکوراسیون فست فود و رستوران , طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه , طراحی و اجرای دکوراسیون فست فود و رستوران ,

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین های کابینت و دکوراسیون و آدرس bestcabin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 8792
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com