عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399
بازدید : 159
نویسنده : zarrin

امروز کابینت آشپزخانه یکی از اصلی ترین ارکان هر خانه و آشپزخانه ای است و به طبع با توجه به نیاز بازار مدل ها و سبک های بسیاری در انواع مختلف و رنج قیمتی متفاوت موجود هستند. کابینت کلاسیک یکی از محبوب ترین سبک های کابینت های امروزی است که به چند مدل تقسیم می شود. ما در این مقاله کوتاه قصد داریم تا انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید کابینت آشپزخانه هستید از شما دعوت می کنم در ادامه با ما همراه باشید.

 کابینت کلاسیک چیست؟

در واقع کلمه کابینت یک کلمه فرانسوی است که معنی قفسه بندی می دهد. حالا کابینت کلاسیک چیست؟ همانطور که از اسم کلاسیک مشخص است معنی قدیمی و آنتیک بودن می دهد. اما این سبک کابینت چه خصوصیاتی دارد که کلاسیک نامیده می شود؟ کابینت هایی که دارای حکاکی و ابزار خوردگی هستند و توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می شوند کابینت کلاسیک نامیده می شود. این سبک کابینت شامل ستون، سرستون های منبت کاری شده و تاج و زیر چراغ های نقش و نگار دار هستند. کابینت کلاسیک شامل سه مدل به نام های کابینت تمام چوب، کابینت طرح چوب و کابینت ممبران می باشد که هر کدام نحوه تولید و قیمت متفاوتی دارد در ادامه این مطلب یک به یک مدل های کابینت کلاسیک را مورد بررسی قرار می دهیم.

کابینت تمام چوب

این مدل کابینت مجلل ترین و لوکس ترین نوع کابینت محسوب می شود. جنس بدنه داخلی کابینت تمام چوب ام دی اف است و جنس درب ها از چوب طبیعی گردو، راش، گیلاس، بلوط و… و در ضخامت های متفاوت تولید می شود. درب کابینت تمام چوب دارای نقش و نگارهای زیباست. این نقش و نگارها توسط دستگاه سی ان سی ایجاد می شود. کابینت تمام چوب بعد از طی کردن مرحله سی ان سی توسط دستگاه های رنگ پاش و در محیطی ایزوله رنگ آمیزی می شود. رنگ این کابینت تنوع زیادی دارد اما در سال های گذشته کابینت تمام چوب قهوه ای بیشترین تقاضا را در بازار داشته است.

کابینت تمام چوب چوبی در انواع کابینت کلاسیک

کابینت چوب شامل ستون سر ستون های منبت و معرق کاری شده در شکل های متفاوتی است. همچنین این سبک کابینت برخلاف کابینت مدرن شامل تاج و زیر چراغ در قسمت کابینت های دیواری است. معمولا در کابینت چوبی از صفحه سنگ مصنوعی کورین یا سنگ های طبیعی نظیر گرانیت و مرمر استفاده می شود.

جهت مشاهده نمونه کارهای کابینت تمام چوب کلیک کنید.

کابینت طرح چوب

کابینت طرح چوب مشابه ترین کابینت به کابینت کلاسیک چوبی است. این نوع کابینت با اسم کابینت روکش چوب نیز شناخته می شود. در قسمت بدنه این سبک کابینت از ام دی اف سفید رنگ درجه یک استفاده می شود. همچنین جنس درب این کابینت از جنس ام دی اف خام است. در دو طرف این ام دی اف خام یک لایه یک میلیمتری روکش چوب طبیعی پرس می شود. بعد از پرس شدن این لایه روکش طبیعی چوب درب ها به سایز مورد نظر در می آیند. در مرحله بعدی و به کمک دستگاه سی ان سی ابزاز و نقش مورد نظر روی درب ها اجرا میشود.

کابینت طرح چوب

در این سبک کابینت مانند کابینت کلاسیک چوبی درب ها رنگ می شوند. مبحث رنگ این نوع کابینت بسیار گسترده و متنوع است و از مزایای این سبک کابینت این است که با هزینه کمتر نسبت به کابینت چوبی همان نما و زیبایی کابینت چوبی را خواهید داشت. این نوع کابینت آشپزخانه شامل ستون سر ستون های نقش برجسته متنوع هم می‌شود و برای جذابیت و زیبایی بیشتر در این نوع کابینت آشپزخانه از تاج و زیرچراغ نیز بهره گیری می‌شود. در قسمت صفحه کابینت طرح چوب بیشتر از سنگ مصنوعی کورین که قابلیت ابزار خورده شدن دارد استفاده می‌شود. همچنین در این سبک کابینت از دستگیره های سرامیکی استفاده می شود.

نمونه کارهای کابینت طرح چوب را اینجا مشاهده فرمایید.

کابینت ممبران (وکیوم)

کابینت ممبران عضو دیگری از خانواده کابینت آشپزخانه کلاسیک است که با نام کابینت (وکیوم یا کابینت پی وی سی) نیز شناخته می شود. جنس بدنه این سبک کابینت ام دی اف سفید است و در قسمت درب ها از ام دی اف خام و بدون روکش استفاده می شود. بعد از سایز شدن ام دی اف خام این درب ها توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده شده و طرح مورد نظر روی آن اجرا می شود. در مرحله بعدی روکش وکیوم یا ممبران توسط دستگاه پرس وکیوم روی درب ها پرس می‌شود.

 

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت نوین کابین مراجعه کنید 



:: برچسب‌ها: انواع کابینت کلاسیک , کابینت طرح چوب , کابینت ممبران , کابینت چوبی , ,
تاریخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399
بازدید : 171
نویسنده : zarrin

ما در این مقاله کوتاه قصد داریم چند محصول محبوب و پرفروش را به شما معرفی کنیم اگر قصد خرید کابینت آشپزخانه دارید پیشنهاد می کنم این مقاله رو از دست ندین.

کابینت آشپزخانه عضو جدایی ناپذیر دکوراسیون هر خانه و آشپزخانه ای است و اکثر خانواده ها مدت زمان زیادی را جهت سرو غذا و... در آشپزخانه سپری می کنند از طرفی معمولا محیط آشپزخانه مشرف به سالن پذیرایی و در دید مهمانان است پس اهمیت ویژه ای دارد که دکور مناسبی برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته و به کمک برند های تولید کننده انواع ورق ام دی اف داخلی و خارجی تنوع محصولات بسیار زیاد شده کابینت آشپزخانه شامل سه سبک کلاسیک و مدرن و نئو کلاسیک می باشد. حال می خواهیم کمی به این سه سبک کابینت بپردازیم و زیر مجموعه های آنها را به شما معرفی کنیم.

 

ابتدا به این موضوع دقت کنید که فرقی نمی کند کابینت شما کلاسیک باشد یا مدرن یا حتی نئو کلاسیک متریال اولیه مصرفی این سه سبک ام دی اف است. این نکته ای است بسیاری از مشتریان دارند و وقتی قصد خرید کابینت دارند می گویند کابینت ام دی اف می خواهیم در صورتی که ام دی اف متریال اولیه تمامی سبک ها و مدل های کابینت است و نام یک محصول مشخص نیست.

 

همان طور که بالا اشاره کردیم کابینت عمدتا در سه سبک کلاسیک، مدرن و نئو کلاسیک طراحی و تولید می شود، حال می خواهیم به تفکیک این سه سبک کابینت ام دی اف بپردازیم و زیر شاخه های آنها را به شما معرفی کنیم.

 

 

 

کابینت انزو 1

کابینت نئو کلاسیک جدید ترین سبک و سیاق کابینت را در خود جمع کرده است. سبک نئو کلاسیک شامل دو مدل کابینت آشپزخانه به نام های کابینت پولیشی و کابینت انزو یا طرح انزو می باشد. به طور معمول قطر درب این مدل کابینت آشپزخانه در ضخامت بیست و پنج میلیمتر تولید می شود. در واقع سبک انزو ترکیب و تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک است به طوری که براقی و صیقلی بودن کابینت هایگلاس را در کنار ابزار و حکاکی های سبک کلاسیک خواهید داشت. این سبک کابینت توسط دستگاه های تمام اتوماتیک ابزار  خورده می شود و روند تولید آن بسیار حساس است. در این سبک کابینت از سه نوع رنگ ( پلی استر، پلی اورتان و پولیشی) استفاده می شود. که هرکدام قیمت و مزایا و معایب خود را دارند در صورت تمایل آشنایی بیشتر با جدید ترین نوع کابینت انزو بر روی لینک آن کلیک فرمایید.

حالا می خواهیم کمی به سبک مدرن بپردازیم، در واقع دکوراسیون هایی که فاقد ابزار خوردگی می باشند مدرن هستند. این سبک شامل چند زیر مجموعه محبوب و پر فروش هستند که شامل کابینت های گلاس، کابینت فرامید (فوق برجسته)، ملامینه و... می باشند. یکی از بزرگترین مزیت های این سبک دکوراسیون امکان استفاده از دو رنگ در دکوراسیون آشپزخانه است که زیبایی دو چندانی به محیط آشپزخانه شما می دهد. کابینت هایگلاس که محبوبیتی بی نظیر در ده سال گذشته در بازار داشته و از همه لحاظ برای عموم شناخته شده است.

 

 

 

 

کابینت مدرن 1

 امکان تنظیف راحت این مدل کابینت و سطح صاف و صیقلی آن بزرگ ترین مزیت این مدل کابینت است. کابینت فرامید عضو محبوب دیگری از سبک مدرن است. که دارای سمپل رنگ گسترده در این زمینه است. روکش ورق های فرامید دارای برجستگی هستند و در طی چند سال گذشته محبوبیت زیادی به دست آورده اند. این سمپل شامل رنگ های بتونی، طرح چوب با گره های ریز و درشت مصنوعی هستند که بسیار مشابه ورق های کلیف آلمانی هستند. همچنین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. کابینت ملامینه آخرین مدل کابینت در سبک مدرن است که دارای ده ها رنگ و طرح زیبا می باشد. این نوع ورق فاقد برجستگی و ابزار خوردگی است. همچنین این مدل کابینت ارزان ترین مدل کابینت آشپزخانه است و توسط برند های ایرانی تولید می شود. امکان ترکیب دو رنک در این نوع کابینت ام دی اف وجود دارد. در کلیه مدل های نام برده شده می توان از دستگیره های مخفی یا استیل استفاده کرد. البته این روزها کمتر کسی از دستگیره در سبک مدرن استفاده می کند و تمایل مشتریان به استفاده دستگیره مخفی است. استفاده از صفحه های اچ پی ال در این سبک معمول است، این صفحه ها تا حدی ضد خش و ضد آب هستند. به دلیل قیمت بالای سنگ کورین کمتر از این نوع صفحه در این سبک آشپزخانه استفاده می شود.

 

 کابینت کلاسیک شامل سه زیر شاخه به نام های کابینت طرح چوب، کابینت ممبران و کابینت تمام چوب می باشد. مشخصه کابینت های کلاسیک ابزار و حکاکی های روی درب های این سبک کابینت است این نوع کابینت دارای درب های حکاکی شده ی زیباست. این ابزار و حکاکی ها توسط دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی روی درب ها اجرا می شود و بسیار ظریف است. همچنین وجود ستون و گل های چوبی منبت کاری شده در این سبک کابینت به وفوور دیده می شود.

 

 

 

کابینت کلاسیک 1

این سه مدل کابینت از نظر ظاهر بسیار مشابه هستند اما روند تولید و قیمت متفاوتی دارند. لوکس ترین و گران قیمت ترین محصول کلاسیک کابینت تمام چوب است که به دلیل استفاده از چوب طبیعی درختان قیمت بالایی دارد. این مدل کابینت محبوبیت بسیاری نزد طرفداران مسنوجات چوبی دارد اما قیمت بالای این محصول به خصوص در سالیان گذشته باعث شده فروش این محصول پایین بیاید. کابینت طرح چوب عضو دیگر خانواده کابینت های کلاسیک است که بسیار شبیه کابینت تمام چوب است با این تفاوت که این جنس مغز این مدل کابینت چوب نیست و به جای چوب از ام دی اف استفاده شده اما ام دی اف که شبیه چوب نیست پس چرا این دو مدل کابینت بسیار مشابه اند؟ علت اینجاست که در مدل کابینت طرح چوب یک لایه یک میلیمتری روکش چوب طبیعی روی ام دی اف پرس می شود و بعد از ابزار خوردن و حکاکی در محیط ایزوله رنگ می شوند این روکش یک میلیمتری باعث می شود تا کابینت شما بسیار شبیه کابینت چوبی باشد. این شباهت به قدر زیاد است که به راحتی متوجه آن نخواهید شد قیمت کابینت طرح چوب نسبت به کابینت چوبی بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

 کابینت ممبران یا وکیوم عضو آخر خانواده کابینت های کلاسیک است این مدل کابینت هم از نظر ظاهری مشابه کابینت چوبی و طرح چوب است اما تفاوت هایی در قیمت و روند تولید این مدل کابینت وجود دارد که به آن اشاره خواهیم داشت. متریال اصلی کابینت ممبران ورق های ام دی اف خام است که ابزار خورده می شود و در مرحله بعد روکش پلاستیک مانند پی وی سی یا همان ممبران روی درب های ام دی اف پرس وکیوم می شوند. در کلیه مدل های کابینت کلاسیک که نام برده شد از دستگیره های سرامیکی استفاده می شود و معمولا جنس صفحه این نوع دکوراسیون آشپزخانه سنگ مصنوعی کورین است

 

امیدوارم با کمک مطالبی که ارائه شد توانسته باشیم شما را با انواع کابینت آشپزخانه آشنا کنیم. ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکاتی که قبل از خرید انواع کابینت آشپزخانه باید بدانید را در اختیار شما بگذاریم. همچنین شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان با شماره های 02177005467 – 02177005481 تماس حاصل فرمایید و از مزایایی همچون طراحی رایگان و بازدید از نمایشگاه دائمی کابینت واقع در تهرانپارس شرقی شهرک حکیمیه خیابان سازمان آب شمالی خیابان نوین پلاک 20 بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: کابینت , کابینت کلاسیک , کابینت آشپزخانه , ,
تاریخ : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
بازدید : 141
نویسنده : zarrin

کابینت آشپزخانه امروزه در مدل ها و سبک های مختلفی طراحی و تولید می شود که طبیعتاً با نام بعضی از آنها آشنا هستید، ما در این مقاله قصد داریم به شما بگیم کابینت انزو چیست و چرا به یک باره محبوبیت زیادی به دست آورده و به اصطلاح مد شده پس با ما همراه باشید تا معایب و مزایا کابینت انزو را با شما در میان بگذاریم، همچنین به نقاط متمایز کننده این محصول خواهیم پرداخت.

کابینت طرح انزو محصولی ایتالیایی است و در واقع انزو یا Zentique نام برند این شرکت است. در نتیجه محصولاتی که در کشور ما به این اسم فروخته می شود الهام گرفته از شرکت انزو است. کابینت طرح انزو در دسته بندی سبک نئوکلاسیک قرار دارد. لیکن این مدل کابینت آشپزخانه تلفیقی از کابینت ممبران و کابینت های گلاس نیز می‌باشد. کابینت آشپزخانه انزو در ضخامت 25 میلیمتر تولید می‌شود و این در حالی است که اصولا ضخامت درب کابینت های امروزی 16 میلیمتر است.

کابینت طرح انزو که الهام گرفته از شرکت معتبر ایتالیایی Zentique است محصول جدیدی در بازار ایران است این کابینت در چند سال اول طرفداران بسیاری پیدا کرده البته شرکت های زیادی توان تولید این سبک کابینت را ندارند لیکن که ساخت کابینت انزو نیازمند ماشین آلات پیشرفته و گران قیمت است و همچنین محیط ایزوله کارگاهی جهت رنگ آمیزی درب کابینت ها نیاز است.

مزایا و معایب کابینت انزو

تفاوت کابینت پولیشی با کابینت انزو

اگر روی درب کابینت پولیشی خط و خش ایجاد شود به سادگی با پولیش قابلیت ترمیم دارد ولی ذکر این نکته ضروری است که استفاده مکرر از پولیش می‌تواند برای کابینت مضر باشد چون پولیش ضخامت لایه بیرونی و محافظ رنگ بدنه را کم می‌کند و این امر باعث می‌شود آسیب پذیری کابینت بیشتر شود. در ضمن امکان پولیش کاری رنگ های پلی اورتان و پلی استر نیز وجود ندارد و در صورت آسیب دیدگی قابلیت ترمیم پذیری کمتری نسبت به رنگ های پولیشی دارد.

تفاوت کابینت پولیشی با کابینت انزو

تفاوت کابینت پولیشی با کابینت انزو

تفاوت کابینت انزو با کابینت وکیوم چیست؟

۱- قطر ورق MDF در کابینت های انزو بیست و پنج میلی متر بیشتر از قطر ورق MDF کابینت های وکیوم شانزده الی هجده میلی متر می باشد.

۲- قطر روکش کابینت انزو هم از قطر روکش کابینت وکیوم بیشتر است.

۳- قطر لبه کابینت انزو به اندازه حدودا هشت میلی متر از قطر لبه کابینت وکیوم کمتر است چون همه اطراف درب این کابینت با دستگاه سی ان سی حکاکی می شود.

۴- کابینت های انزو عمدتا سفید و براق هستند در حالیکه کابینت های وکیوم تنوع گسترده ای در زمینه رنگ دارد.

۵- قیمت کابینت انزو به خاطر جنس و میزان مواد به کار رفته در آن، بیشتر از کابینت وکیوم است.

تفاوت کابینت انزو با کابینت وکیوم
جهت مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید 


:: برچسب‌ها: کابینت طرح انزو , کابینت انزو , کابینت نئو کلاسیک , کابینت آشپزخانه انزو , ,

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین های کابینت و دکوراسیون و آدرس bestcabin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 8721
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com