عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 آذر 1398
بازدید : 143
نویسنده : zarrin

اغلب افراد از اين موضوع مطلع هستند کابينت قلب هر آشپزخانه اي مي باشد. بنابراين حتما بايد به طراحي و زيبايي چشم نواز آن توجه ويژه اي داشت. کابينت آشپزخانه علاوه بر کارايي بي نظيري که در جمع و جور کردن وسايل و ابزار آشپزخانه دارد نقش بسيار مهمي در زيبا سازي آشپزخانه دارد که هيچکس نمي تواند منکر آن شود.

در واقع آشپزخانه بدون کابينت هيچ معنايي ندارد. پس با وجود چنين اهميتي بايد تا جايي که مي شود در طراحي شکيل و زيبا و همجنين انتخاب رنگ، شکيل و به روز بودن آن توجه نمود. احتمالا اگر از هر بانويي براي ايجاد تغيراتي دلخواه در آشپزخانه نظر خواهي شود اولين چيزي که بيان مي کنند تغيير دکوراسيون آشپزخانه است.

به عنوان يک خريدار کابينت، حالا که به اهميت کابينت آشپزخانه پي بردم. پس از بررسي کوتاهي در اين مقاله با انتخاب آگاهانه تري مي‌توانم تصميم بگيرم کابينت کلاسيک بخرم يا کابينت مدرن ؟

 

کابينت کلاسيک

 

کابينت کلاسيک بخرم يا کابينت مدرن ؟?

 

 

کابينت کلاسيک در واقع اسم يک سبک است که شامل: کابينت چوبي، کابينت روکش چوب، کابينت ممبران مي شود. از خصوصيات بارز اين سبک کابينت، وجود ستون و سرستون هاي نقش برجسته زيباست که زيبايي آشپزخانه شما را دوچندان مي کند.

اين ستون ها در ابعاد و اشکال مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. درب کابينت هاي کلاسيک داراي حکاکي هاي زيبا و در مدل هابي متنوع هستند. خصوصيت بارز ديگر اين دکوراسيون لوکس و شيک وجود تاج و زيرچراغ ابزار خورده است. تاج در قسمت بالايي کابينت هاي ديواري و زيرچراغ در قسمت پايين کابينت هاي ديواري اين سبک قرار مي گيرد. معمولا در کابينت کلاسيک جنس صفحه کابينت کورين انتخاب مي شود.

کورين نام صفحه سنگ مصنوعي کابينت است که قابليت ابزار خوردن دارد. بزرگترين خصوصيت صفحه کورين اجراي بدون درز آن است. اين صفحات ضد آب هستند اما در مقابل اشيا تيز و برنده آسيب پذير مي باشند. با شناخت معايب و مزاياي کابينت آشپزخانه کلاسيک تصميم شما براي خريد، يک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزاياي کابينت آشپزخانه کلاسيک بسيار بيشتر از معايب آن است. در ادامه اين مطلب مهم ترين معايب و مزاياي کابينت آشپزخانه کلاسيک را با شما درميان مي گذاريم:

ادامه مطلب را در سايت دلگرم بخوانيد 



:: برچسب‌ها: کابینت کلاسیک , کابینت مدرن , کابینت هایگلاس , کابینت ممبران , کابینت آشپزخانه , کابینت ام دی اف , کابینت پولیشی , ,
تاریخ : شنبه 23 آذر 1398
بازدید : 127
نویسنده : zarrin

کلمه کابینت ریشه فرانسوی دارد، در اصل کابینت معنی قفسه بندی می دهد. در گذشته در کشور ما از گنجه استفاده می شد و از ابتدای قرن بیستم بود که کابینت ها به شکل امروزی در آمدند. با مطالعه ادامه مطلب متوجه خواهید شد کابینت آشپزخانه مدرن چیست؟ در واقع با وجود تنوع بسیار در صنعت کابینت، کابینت آشپزخانه مدرن توانسته به دلایل بسیاری که در ادامه خواهیم گفت طرفداران بسیاری را جذب زیبایی های خود کند. ولی به عنوان اصلی ترین مشخصه آن تنوع بسیار بالا در رنگ این نوع سبک و مقرون به صرفه تر بودن قیمت آن نسبت به سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک می توان اشاره نمود.

 

کابینت سفید طلایی

انواع کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن به چهار دسته متفاوت تقسیم بندی می شود. این چهار سبک شامل: کابینت های گلاس، کابینت فوق برجسته (فرامید)، کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت مدرن دو رنگ می باشد. هر کدام از این چهار سبک خصوصیات و مشخصات خاص خود را دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه کابینت مدرن مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کابینت مدرن , کابینت هایگلاس , کابینت فرامید , کابینت ملامینه , قیمت کابینت مدرن , طراحی کابینت مدرن , کابینت آشپزخانه مدرن , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 آذر 1398
بازدید : 138
نویسنده : zarrin

روح هر خانه زن آن خانه است، اگر زن ها خوشحال باشند خانه خوشحال است ، اگر زن در خانه بخندد همه چیز در خانه می خندد، زن ها با خود زندگی می آورند زمانی که آواز کنان در آشپزخانه با پیشبند گلدار خود آوازسر می دهند و غذاهای خوشرنگ می پزند و بوی غذا همه جا را در بر می گیرد نشان از آن دارد که یک نفر هست که خانه را زنده تر از هر زمان برای افراد خانه نگه داشته است، پس راحتی و زیبایی را برای زنان به ارمغان بیاوریم.

با ما باشید تا به شما بگوییم که آشپزخانه زیبا تا چه حد بر خانه و افراد خانه تاثیرگذار است.

کابینت نوین کابین

آشپزخانه قلب هر خانه است پس قلب خانه را زنده تر از محیط های دیگر خانه نگه داریم و به آن دقت کنیم.قابل ذکر است که درهنگام طراحی داخلی به آن توجه بسیار زیادی داشته باشیم. کابینت ها نقش خیلی مهمی در زیباسازی دارند و کسی منکر کاربرد بسیار زیاد آن ها نیست! تمام این مواردی را که گفتیم، بیانگر اهمیت بسیار زیاد کابینت های آشپزخانه بود. کابینت هایی  که امروزه هیچ آشپزخانه ای را نمی توانیم بدون آن ها تصور کنیم 

 

انواع مدل کابینت آشپزخانه

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه تاثیر بسیاری در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه دارد به همین دلیل بهتر است در انتخاب طرح ، رنگ ، سبک و جنس کابینت های آشپزخانه دقت زیادی به خرج دهیم. اگر بخواهیم ازانواع مدل های کابینت 
آشپزخانه بگوییم چند نمونه از آن ها را به صورت تفکیک شده برای شما خواهیم گفت : 

کابینت های آشپزخانه امروزه در انواع جنس و رنگ های مختلف طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید فضایی شیک را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد کنید بهتر است ازکابینت هایی استفاده کنید که رنگ و طرح آن ها با سایر وسایل موجود در آشپزخانه و سبک دکوراسیون آشپزخانه تان مطابقت و هم خوانی دارد.

انواع سبک کابینت آشپزخانه

برای طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه سبک های مختلفی وجود دارد که انتخاب و اجرای این سبک ها بسته به عوامل متعددی مانند :

  • سلیقه افراد خانه
  • متراژ خانه و آشپزخانه
  • سبک به کار رفته در دکوراسیون داخلی منزل
  • و دیگر عواملی بستگی دارد

استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون آشپزخانه  به این معنی است که از کابینت مدرن استفاده کرده باشیم . به این دلیل که رکن اصلی در فضای آشپزخانه را می توان کابینت آشپزخانه تعریف کرد، و با توجه به این تعریف سبک کابینت آشپزخانه است که دکوراسیون آشپزخانه را مشخص خواهد کرد.

مدل کابینت آشپزخانه مدرن 

اگر خانه ای  با سبک مدرن دارید و یا به سبک مدرن در خانه خئود علاقه مند هستید به کار بردن کابیت مدرن در آشپزخانه می تواند بیش از سایر قسمت های دیگر خانه این حس مدرنیته بودن را به فضای خانه شما هدیه دهد،  مدرنیته بودن کابینت به معنای استفاده حداقل تزیینات در درب های کابینت و به کار بردن خطوط صاف و ساده در طراحی آن ها است. در کابینت مدرن سطوح صاف و یک دست بر روی صفحات کابینت دیده می شود و از شلوغی و تزیینات خبری نیست .
کابینت های مدرن معمولا در رنگ های سفید،شیری، سبز و دیگر رنگ ها به کار گرفته می شوند.

 

کابینت نوین کابین
 

کابینت آشپزخانه کلاسیک 

کابینت آشپزخانه کلاسیک یکی از قدیمی ترین و در عین حال جذاب ترین کابینت های اشپزخانه تلقی می شوند. اگر به سبک کلاسیک و خانه های کلاسیک علاقه مند هستید، آشپزخانه کلاسیک می تواند برای شما رضایتی توام با خوشحالی را به ارمغان بیاورد، استفاده از چوب طبیعی در ساختار کابینت کلاسیک بسیار به چشم می آید، طراحی های پیچیده و جذاب از جمله دلایل محبوبیت کابینت های کلاسیک در آشپزخانه ها محسوب می شوند. از دیگر آیتم هایی که در کابینت کلاسیک به چشم می آید چوب و همچنین رنگ چوب
است که به دلیل گرم بودن می توانند زیبایی، صمیمیت و جذابیت خاصی به خانه بیافزاید.

 

محبوبیت کابینت کلاسیک در خانه های ایرانی :

استفاده از چوب هایی مانند چوب گردو، افرا، راش، سرو، بلوط و … زیبایی  کابینت آشپزخانه کلاسیک را بیشتر می کند که آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین سبک های کابینت آشپزخانه کرده است.
کابینت های کلاسیک معمولا در رنگ های سفید، کرم و قهوه ای دیده می شوند، همچنین استفاده از ترکیب رنگ در این سبک از آشپزخانه بسیار مورد توجه قرار می گیرد، اگر به تجملات علاقه مند هستید کابینت کلاسیک سفید که در آن تاج ها و نقش و نگارهای به کار رفته به رنگ طلایی و یا قهوا ای می توانند برای شما بهترین گزینه باشند و به خوبی شما را تحت تاثیر قرار دهند.

اگر به کابینت کلاسیک علاقه مند هستید مجموعه" کابینت نوین کابین" می تواند بهترین گزینه برای شما باشد این مجموعه با طراحی و اجرای کابینت های کلاسیک و مدرن به خوبی سلیقه مخاطب را پوشش می دهند با ما باشید تا به نمونه " کابینت روکش چوب سفید صدفی " که توسط این شرکت طراحی و اجرا شده است با جزییات بپردازیم : کابینت روکش چوب سفید صدفی شامل ستون و سر ستون های آب طلا کاری شده زیبایی است که باعث چشم گیری و جذابیت بیشتر این دکوراسیون شده است.

 



:: برچسب‌ها: کابینت , کابینت آشپزخانه , طراحی کابینت , کابینت پولیشی , کابینت نئوکلاسیک , کابینت نیوکلاسیک ,

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین های کابینت و دکوراسیون و آدرس bestcabin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 8825
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com